NL /

Hoe kan ik personeelsbeleid betaalbaar houden in een kmo’s?

Vele bedrijven raken ontmoedigd door de complexiteit van de sociale wetgeving en de administratieve rompslomp dat personeelsbeheer met zich meebrengt. Bovendien worden KMO’s maar al te vaak geconfronteerd met onvoorziene meerkosten of onaangename verrassingen. Hoe kan ik dergelijke kosten in de hand houden en de risico’s minimaliseren?

  • De kracht van een Hrcheckup traject
  • De rechtsgeldigheid van mijn interne bedrijfsrichtlijnen
  • Wat zijn de meest voorkomende onvoorziene HR kosten?
  • Welke checklists bestaan er zoal voor een efficiënt personeelsbeleid?
  • Welk voordeel heeft een KMO t.o.v. grotere ondernemingen?
  • Wegwijs in de subsidiemogelijkheden voor KMO’s
  • Gouden tips om slim om te gaan met de sociale wetgeving
  • Eenvoudige en goedkope IT tips voor een vlotter (personeels)beleid.

Een seminarie waar heel wat concrete tips aangereikt worden voor KMO’s. Een seminarie met gegarandeerd veel interactie met de deelnemers.